utgång

lat jag är på att uppdatera. men de händer inte så mycket i mitt liv just nu :) igår fick vi upp tvn på väggen, sen myste vi ner oss i sängen och kikade en film ! imorse blev sängen tom när hjärtat åkte till byn .. mindre kul att vakna ensam, men jag vet ju att de bara gäller 1 natt utan honom så jag överlever nog :)

idag är de utgång. ska nog bli riktigt kul faktiskt :) är ovanligt taggad ! har precis duschat och nu tar jag bara de lugnt, skönt o slippa stressa :) bästa vän kommer nog hit vid 4 tiden. blir nog grymt kul ! nu tänkte jag fortsätta kika runt och sen slänga på mig ett face. ha en bra kväll ;) uppdaterar imorgon om hur kvällen varit. om jag inte sätter mig vid datorn när jag kommer hem. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0