våran vän ♥

jag vet att du var med grabbarna och röjde i lördags, jag vet att du satt där med dom och snackade skit & hade kul, som ni alltid gjorde. dom saknar dig så fruktansvärt mycket, vi alla saknar dig. dom som kände dig utan och innan, dom som gick i din klass, och dom som bara kände dig lite och pratade när ni träffades. jag var en av dom som både gick i din klass & kände dig ganska ytligt, men jag saknar dig ändå. du var så himla snäll, så himla glad ! du försvann alldeles för tidigt, i ett gäng med 4 killar är dom bara 3 kvar. du fattas ! vars du än är, vad du än gör så hoppas jag att du har de bra & att vi syns igen. vila i frid kompis ♥




tack världens bästa cecilia för bilderna !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0