vårdcentralen, än en gång

ett samtal till vårdcentralen, än en gång. fan vad less jag är på att tillbringa så jävla mycket tid där med massa olika medicinier. nu får dom fan se till att fixa de här ! åh :( dom skulle ringa upp vid 11 tiden, men dom är ganska kända för att inte ringa när dom ska så får se då :) idag ska jag o kika på en bil, och mest troligt ta den. ni får veta mer om de sen =) nu tänkte jag vika in tvätten in garderoben och sen kanske ta en dusch. är ganska långt här inne i läggan nu när snön fallit igen, inga vinterdäck på c70 och mange var ju tvungen att ta 240 till jobbet. så jag blir kvar här hela dan. ska dock försöka mig ut på en promenad, men de blir kanske senare. vi får väl se :) måste även fara och kolla på ett par täckisar ! nu ska jag göra nytta här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0