28 september

blev inget inlägg alls igår, vettetusan varför. jag tänkte skriva, men blev aldrig av. hur som helst så sprang jag på stan igår och slösade pengar, köpte 3 par tröjor, en ögonbrynspenna och en pennvässare. så nu är jag nöjd, hoppades på att få hitta ett par brallor, men gällivares utbud är ju inte att hurra över precis. men fina tröjor är alltid kul o ha :)

idag ska jag fara o kolla på en bil, och sen till pappa på middag :) sen tänkte jag även dra hit susanna så hon får hjälpa mig med datarummet. blir aldrig klar där ! men snart så :) sen vill jag så gääärna på ikea när rummet är klart, men de får vi se. om ekonomin tillåter, går alltid så mycket pengar där. nå men nu ska jag kolla vidare. tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0