alkohol

sitter här i min ensamhet, varit och kikat en film hos min bästis. en dokumentär om usa:s värsta seriemördare, aileen eller vad hon nu hette. helt okej var den ! och nu är jag hemma igen, med jordens mensvärk. dör typ snart.

kan få lite tankar och funderingar om allt möjligt ibland, och nu började jag tänka på alkohol så jag tänkte dra ett inlägg om vad jag tycker och tänker om just alkohol :

jag tycker att alkohol är helt meningslöst, faktiskt. de är bortkastade pengar, man gör bort sig, kommer inte alltid ihåg vad man sagt och gjort. och att man har roliga med alkohol vet jag inte om jag kan hålla med om, visst kan de vara roligt att ta en cider med brudarna då & då men om jag är med ut nykter så händer de att jag faktiskt har kul ändå, beroende på vem man är med och vars man är. de blir ju vad man gör de till ! på senare tid, sen jag fyllde 18 ungefär har jag verkligen insett att de är ingen mening. de finns inget positivt med alkohol, alltid en massa bråk trubbel. oftast iallafall, helst i den här byhålan. sist jag var ut var på luleåkalaset, en månad sen nu. måste erkänna att de var kul, men de var bråk och man mår bara dåligt dagen efter. nä, jag har bestämt att jag ska sluta dricka. inte helt kanske, ibland kan de vara gott med en cider och umgås. men jag kommer nog inte supa mig full, jag tycker de är bortkastad tid. jag kan leva utan alkohol, jag mår lika bra för de om inte bättre :) nu har jag sagt mitt. godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0