bilfeber ?!

ni vet typ som med resfeber, att man inte kan sova dagen innan och är lite pirrig och nervös. gick och la oss redan vid 10 igår, somnade ganska fort och sov lite halvtaskigt fram till halv 12 nångång. men sen dess har jag verkligen inte kunnat sova ordentligt, varit hemskt trött men ändå inte sovit. vaknat flera gånger och gått på toa, fått uvi igen. älska livet ... fyfan vilken pissig dag, så jag har alltså varit vaken hela natten pga mardrömmar när jag väl somnat en pyttestund och sen den här förbannade uvi:n som jag hade för bara typ en månad sen. har de skit ofta nu för tiden, så klockan 8 ska jag ringa till vc och så får du skriva ut en massa jävla tabletter så jag slipper få uvi var och varannan vecka. så spyless ! nu ska jag bara ta de lugnt en stund, sen börja slipa och invänta att susanna vaknar till liv så vi kan göra bort dessa äckliga tapeter. sen vid 3 blåser till jag kiruna och hämtar en bil. tjingoling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0