blidde ingen bil

fanns ju tyvärr ingen bild på bilen jag skulle köpa igår på blocket, men enligt hans beskrivning lät den fräsch. när jag kom dit förstod jag varför han inte ville lägga upp någon bild. de stod att den var helt rostfri ? de första jag såg var en buckla på bakskärmen som börjat rosta ganska rejält, sen massa rostfläckar på framdörren, huven osv. den var helt sjukt blek också och inget dörrhandtag på höger bakdörr. fläkten funkar bara på 3an och den gick ojämt på tomgång + att bromsarna lät som tusan, och dubbarna var borta på framdäcken. lät de som en bra affär tyckte ni ? nä nå kan jag få en fräschare bil för dom pengarna. så jag sket fullständigt i de, ska fortsätta kolla efter en bil. de dyker nog upp en snart :) nu tänkte jag fara på vc och sen ner på banken. hörs sen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0