bye snusen ♥

igår tog jag min sista prilla snus, för jag har bestämt mig för att sluta. jag älskar att snusa, de är typ mitt liv och en snus sitter alltid fint ifall man är stressad, irriterad, förbannad, ledsen. you name it ! jag har snusat i ungefär 6 år, så de kommer säkerligen bli tufft. har köpt sån här onico så får se, då får jag ju ha något under läppen iallafall. kommer kännas tomt där under ! en vacker dag blir jag gravid, då måste jag sluta. jag vill inte utsätta mitt barn för sånt, så jag har tänkt att de är lika bra att sluta nu. jag sparar pengar också för den delen ! nog snackat om snus, ska fortsätta här. hejrå


Kommentarer
Emelie

Jaa det tycker jag vi ska göra. Saknar dig jätte mycket beeejb :) <3

2011-09-17 @ 13:27:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0