dag 3 – din syn på droger och alkohol.

har skrivit ett inlägg om alkohol för inte så länge sen, men kan väl säga ett par ord iallafall för er som inte läste de inlägget.

negativt med alkohol : kostar pengar, kan inte köra bil dagen efter, kommer inte alltid ihåg vad man gjort och sagt, mår dåligt dagen efter, gör bort sig osv.

de kan även vara kul ibland att dricka någon cider då & då med ett gäng polare. och bara vara sociala och ha kul. på krogen träffar man folk och de kan också vara kul, men om jag måste välja så vill jag inte ha ett liv med alkohol inblandat. de är så himla onödigt tycker jag. slöseri med tid och pengar ..

droger är något jag aldrig skulle prova, de skulle aldrig falla mig in. jag vet massvis med folk som drogar, dock inte som jag umgås med. men om någon i min umgängeskrets skulle börja skulle jag försöka hjälpa, annars ta avstånd helt och hållet. vill inte ha något med sånt att göra ! nu vet ni. pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0