dag 6 – skriv 30 intressanta fakta om dig själv.

30 är ju svin mycket. men jag försöker !

1. Jag ska sluta snusa men de är jäävligt svårt
2. Jag vill ha barn, nu ♥
3. Jag hatar otrohet
4. Jag älskar att shoppa, men gör de ganska sällan
5. Jag är beroende av min mobil
6. Jag bor i en 3a med min fina kille ♥
7. Är jätte sugen på att färga håret ljusbrunt
8. Min favvofärg är rosa & svart
9. Jag älskar tatueringar
10. Jag har börjat äta träna och äta bättre, mitt mål är att gå ner i vikt
11. Jag har inga mor eller far-föräldrar kvar. Min farfar levde längst och gick bort för några dagar sen
12. Jag hann aldrig träffa mormor eller morfar, båda dog innan jag föddes.
13. Jag har jätte många kusiner, men har nästan ingen kontakt med någon av dom.
14. Jag vill bo i hus
15. Jag vill ha en hund
16. Jag vill ha en EGEN bil !
17. Jag slänger alltid kläder på golvet
18. Jag är jätte svartsjuk
19. Jag är livrädd att bli lämnad ensam. får panik av tanken
20. Sofie är min allra bästa vän
21. Jag levde i ett helvete för några år sen
22. Jag har aldrig testat droger
23. Jag dricker sällan alkohol
24. Jag har 3 piercingar (om man inte räknar med öronen, då är de fler)
25. Jag vill inte leva utan magnus
26. Jag älskar skor
27. Jag älskar att jobba med människor, och de är de jag vill göra i mitt liv !
28. Mitt absoluta favorit jobb är grönsiskan (psykiatrin)
29. Jag ska börja plugga nästa höst
30. Nu ska jag duscha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0