dag 7 – ditt stjärntecken och om du tycker att det passar din personlighet.

Skyttar är spontana, modiga och väldigt, väldigt ärliga. De avskyr snålhet och är själva mycket generösa. Ibland kan skyttar dock uppfattas som alltför rakt på sak. Skyttar älskar som sagt att se sig om i världen och gillar att knyta nya kontakter. De är intresserade av främmande kulturer och älskar att lära sig nya saker. Skyttar är positiva till sin natur och av någon anledning tycks de ha mer tur än andra människor. De kan också nästan vara lite godtrogna ibland, kanske för att de älskar människor så mycket och de tar ofta på sig uppgifter och hjälper andra.

Du är rättvis och du kan ha svårt att säga nej,
vilket kan innebära att du ibland tar dig vatten över huvudet.

Detta stämmer riktigt bra. Jag älskar att hjälpa andra, min familj & alla mina vänner kommer i första hand, jag skulle aldrig låta något gå före dom. Och ibland kan de ha varit så att jag själv mått piss, men ändå sett till att dom i min närhet mått bra, innan jag tagit tag i mina egna problem.

Jag kan även ha otroligt svårt att säga nej ibland, och de kanske inte alltid är så bra !



Skyttens mindre bra egenskaper

Överdrivet optimistisk och godtrogen
Vårdslös och klumpig
Taktlös med att säga vad den tycker
Kan vara flirtig och otrogen
Oansvarig och rastlös
Lätt för att överdriva


- Jag kan inte riktigt hålla med om de där. Jag skulle aldrig kunna vara otrogen eller ens flirta med någon annan så länge jag är i ett förhållande, även om de är nära att ta slut. Jag tycker absolut inte att jag är oansvarig eller vårdslös heller. Ingenting stämmer in på mig iallafall !


Skyttens bra egenskaper

Gott omdöme
Optimistisk och positiv
Ärlig och uppriktig
filosofisk och intellektuell
Frihetsälskande, och sällan svartsjuk
Tycker om utomhus aktiviteter
Gillar att resa


- Mycket stämmer, men "sällan svartsjuk" stämmer inte. Jag är tyvärr otroligt svartsjuk :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0