dum blondin

sitter med blondering i håret för tillfället, har bestämt mig för att bli brunhårig ! så vi får se hur de blir. ska skölja ut om först en halvtimme =) idag har jag umgåts med elin, vi hade en rejäl pratstund vilket uppskattas varenda gång. för de är såå kul att umgås med den tjejen ! köpte hårfärg och en mascara när jag ändå var på stan, och satans vad dyrt de är. dyrt att vara tjej kan man lugnt säga .. när jag kom hem lagade jag varm smörgåstårta och sen har jag inte hunnit göra så mycket, rivit lite tapeter så jag kan börja måla snart.


jag - är du trött, tänkte om vi ska vila ?
magnus - nä de är jag inte
jag - okej då skiter vi i de, ids inte vila utan dig

10 min senare när jag började färga håret så går han till sängen och lägger sig

jag - ska du vila nu ?
magnus - ja jag blev trött

snäll kille jag har va ? så nu ligger han och sover, medans jag måste vänta tills jag kan skölja ut färgen ! och de är trist att vila ensam. dumbom :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0