grått och blött

vilket jäkla skit väder, de suger verkligen när de är grått och blött ute. man blir både trött & lat. fast på ett sätt är de bra att de är lite tråkigt väder, för då har jag en anledning att stanna inne och måla väggarna i rummet =) för de vill man ju inte göra om solen skiner. har inte så mycket planer idag, förutom att jag ska och fika med min vän maria vid 11 tiden. så just nu sitter jag med blont i håret, tur att de finns mössor. kommer se helt knäpp ut ! ska även försöka hitta min kamera kabel som har fått ben och sprungit bort, har fotat jätte mycket fina bilder för någon dag sen när de var sol ute. men de återstår att se om jag hittar den. men de får bli senare, nu ska jag skölja ur färgen. puss !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0