hatar facebook

just nu är jag och facebook inte kompisar längre, de går ju fasiken inte ens att byta profilbild. sjukt störande !

har precis slängt min ljusbruna färg i håret, så vi får se hur de blir.
tror dock att jag måste köpa en till färg, för jag har så jävla tjockt hår så de var knappt den räckte, om den ens gjorde de. försökte smeta ut överallt. men jag får se sen när de är klart.

hittills har jag varit riktigt duktig idag

  • klivit upp halv 7 och farit och låst dörren hos mamma
  • diskat
  • dammtorkat
  • skurat & dammsugit alla rum
  • inne på min andra tvättmaskin
  • färgat håret
och är ännu inte klar med tvätten så de blir nog fler maskiner :) nu ska jag spela lite wordfeud. evelinaorrmalm heter jag där ifall någon är sugen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0