idol

varit hos faffa i några timmar de var väl sådär med honom, men han är stenhård så de här fixar han ! men de är hemsk att se han ligga där i ett rum, utan tv och bara ligga helt stilla. hur kul kan de vara på en skala ? hoppas han snart får opereras och åka hem, stålfaffa ♥ efter de åkte jag på holken och drack saft med sofie. sen for jag hem fort som tusan för jag kom på att idol börjat så nu sitter jag här och kikar på de. imorgon är de begravning, en av mina favvo vårdtagare på mitt favvojobb har gått bort, så klockan 11 ska jag dit. tycker inte om begravningar ! sen börjar jag jobba klockan 4 till halv 10, så de är väl vad jag ska göra imorgon. någonstans där emellan hinner jag kanske uppdatera. nu ska jag fortsätta kolla idol, sen kanske en film. godnatt !


farfar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0