jägarna 2

nu är klockan halv 11 och jag blev just klar med magnus present som jag har köpt åt honom, inget märkvärdigt men jag kunde inte låta bli att klicka hem den saken när jag såg den. kan tyvärr inte berätta något om den eftersom att han läser min blogg, men direkt han fått den ska jag fota och visa. tyckte den var jätte söt, och personlig dessutom.

idag har jag jobbat, varit till ungdoms och träffat doktor göran och hämtat ut medicin för jag har fått uvi, igen. lycko mig va ?! inte ens längesen jag hade de sist, och man kan fan bli steril av att ha de för många gånger. börjar nojja mig över de också, jag hade seriöst dött om jag blev de. min högsta önskan är ju att få barn och om jag inte kan få de, så ja. jag vill inte ens tänka på de. har även varit med sofie och köpt biljetter till jägarna 2 som vi ska se imorgon. håller tummarna för att den är bra, men alla säger de så jag tror faktiskt den är bra =) nu ska jag nog somna till en film. godnatt ♥




Kommentarer
Erik

Mmm har sett jägarna 2 och jag gillade den :)

2011-09-07 @ 09:13:17
URL: http://www.filmkritikerna.se/jagarna-


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0