kan inte gråta längre, har slut på tårar

idag är ingen bra dag, de kände jag redan när slog  upp ögonen på morgonen. jag har ont i hela kroppen, och mår allmänt dåligt. har en sån där riktigt deppig dag, och de suger verkligen. vill bara lägga mig i sängen igen och sova bort hela helgen !

jag saknar min morbror otroligt mycket, har gjort de i flera dagar. bara tänkt på honom, de är 5 år sen snart & tiden utan honom har gjort riktigt ont. de känns som att jag behöver honom här på jorden, jag vill att han ska komma tillbaka & göra allting bra igen. de gör så ont, så ont.

farmor & farfar, ni har tagit hand om oss barnbarn så himla bra & de vill jag tacka er för. hos er kände mig sig välkommen och trygg, och jag trivdes så bra att få vara hos er. jag önskar att jag var liten igen, och att ni var här med oss på jorden. för just nu är allt så tomt, huset är så tomt. allt är tomt utan er ♥

fuck life, hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0