känn pulsen slå

hello ! idag vaknade jag halv 3 ungefär, gick och duschade sen kom hjärtat hem från jobbet. for och käkde firre med potti hos pappa och sen hem en sväng innan jag for iväg och skulle jobba. svängde förbi hos maria och pratade en sväng, blev lika kär som vanligt i hennes charmtroll till unge ! fick även låna en bok av henne som jag ska ta och läsa nu under natten, hon räddade min natt. hade dött utan en bok här. sen stod jag och pratade med elin på stan innan jag rullade hit. känner mig inte alls pigg, fått feber och är väldigt väldigt trött. men de ska nog gå bra iallafall, får ju sova när jag kommer hem och är ledig resten av helgen. så jag har nått att se framemot :)

nu tänkte kika vidare en stund, sen börja läsa boken. känn pulsen slå av berny pålsson ! grym tjej :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0