kolla-bil-kväll

kom alldeles nyss hem, varit hos pappa och käkat middag, mumma :) har även kollat bilar på blocket heeeeela kvällen. och ringt på typ 4a stycken, pappa var riktigt på hugget. han var påväg till kalix redan ikväll och hämta. men de kändes lite långt att åka när vi inte visste så mycket om bilen, + att vi insåg att den kanske inte var så bra trots allt. efter mycket letande hittade vi en bil i kiruna, en väldigt billig och bra första bil. jag är inte så jävla noga av mig, bara jag kan ta mig framåt så är jag nöjd. fast vi hade en sprillans ny merca suttit fint, men man tar ju vad man har råd med. och som första bil duger den. de fanns tyvärr inte bild på den, men jag kan lägga upp en från google så får ni se ungefär hur den ser ut. de är likadan färg iallafall, men vet ju inte hur den här ser ut. men imorgon ska vi ta en roadtrip dit och kika, och ta den. för de priset är de fan värt, ska ju bara ha den ett tag :)


en volkswagen jetta -88 duger gott och väl åt mig ;) hehe


drömbilen får vänta tills mitt konto växt till sig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0