korvstrogge

de är verkligen skit jobbigt att komma på en rubrik, de tar flera minuter innan man vet vad man ska skriva där uppe. väldigt jobbigt ! hur som helst så har jag slutat för en timme sen, direkt jag kom hem tryckte jag i mig lite frukt, för jag var sjukt hungrig. sen ställde jag mig och gjorde korvstrogge. man blir lite lat när man är ensam, är annars van att jag måste laga mat åt magnus, och till matlåda åt honom. men nu när han haft semester, och nu när han är i byn så orkar jag helt enkelt inte. då tar jag också semester från köket =) men idag var jag ruskigt sugen på korvstroganoff iallafall och de går ju fort att laga, så jag smällde ihop de och käkade och nu ligger jag här i sängen och tvingar mina ögon att hålla sig uppe, för jag somnar när som helst. har sovit som en kratta inatt, drömt mardrömmar och haft mensvärk så när klockan ringde 6.00 så ville jag bara fortsätta sova, men plikten kallade. så nu ska jag ta en liten vila, sen får jag se vad jag gör.


Kommentarer
Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-09-05 @ 21:11:45
URL: http://www.gniztra.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0