snö ?!

har läst en massa statusar på facebook att de har snöat här i malmberget, jag har då missat de helt. måste isåfall ha varit när jag legat och kollat en film som var 2 timmar lång. the way back hette den, en helt okey film :) nu tänkte jag slänga i min ljusbruna hårfärg, sen får jag se. men de blir en tidig kväll, så de lär inte bli fler inlägg. godnatt ♥



Sju krigsfångar flyr från ett arbetsläger i ett helvetiskt Gulag 1941. Deras väg mot frihet sträcker sig från Sibirien, över den glödheta Gobiöknen och vidare över Himalayas berg till Indien. Under 600 mil av svåra umbäranden får de kämpa mot både moder natur, illvilliga främlingar och inte minst varandra. Alla nådde inte friheten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0