tapetsering på gång

godmorgon ! de märks verkligen att man är sjuk, jag drömmer alltid mardrömmar då. fan vad jobbigt ! så har vaknat ett x antal gånger inatt, de suger .. men är ändå någorlunda pigg faktiskt. idag måste jag göra klart datarummet, har varit så lat när jag haft feber. jag tål inte damm och har fått en massa jävla eksem när de är så skitit där inne, så idag ska de fixas. ska dra hit mina 2 tjejer susanna & sofie så får dom hjälpa mig. vi får se hur de går ;) ska sätta igång redan nu, så jag hinner med en promenad sen också om jag känner mig kryare. har lite ont i halsen. nu ska jag gå ! kanske visar bild sen på hur de blev. hejdå så länge !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0