wop

3 timmar kvar tills jag slutar, så här får ni ett vääääääldigt långt tidsfördriv från mig. hoppas ni orkar läsa ;)

Hur lång är du: ca 1,72
Hur känner du dig just nu: förbannat trött
Hur upplever du dig själv som person: oftast glad
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt, rosa
Kan du laga mat: jo
Vad jobbar du med/pluggar du: jobbar inom vården
Vad har du på dig just nu: svarta leggings, ett vitt linne och en stickad kofta. + underkläder såklart
Har du någon fobi: njae inte riktigt. lite panik av spindlar kanske
Hade du en bra kväll igår: var på jobbet, så jätte kul hade jag inte
Vilket är ditt senaste inköp: snus säkert
Din favoritdryck på morgonen: juice
Projekt just nu: tapetsera
Vilken tid gick du upp idag: halv 3
Var fick du dina senaste pengar ifrån: lönen den 27e
Har du sovit i din egen säng inatt: jao
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg
Senaste alkoholintag: för 1½ månad sen på luleåkalaset, vin förmodligen
Har du haft mörkt hår: har alltid haft de, förutom när jag var mindre kanske
Är du morgonpigg: njae. ibland
Vem snackade du med senast: sofie
Stjärntecken: Skytt
Varm favoritdricka: te eller kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag vet inte
När hånglade du senast: igår typ 
Saknar du någon just nu: magnus, annars saknar jag min morbror otroligt mycket + fammo & faffa ♥
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: aldrig, varit in för ett tag sen och läst mina gamla blogg inlägg där.hehe 
Gillar du dokumentärer: ibland kan de vara intressant :) 
Vilka språk kan du prata: svenska och engelska
När fikade du senast: fika kakor/bullar eller frukost ? de först nämna är längesen, de andra är igår
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): snacka skit om mig eller någon jag bryr mig om, eller folk som inte kan diskutera
Senast sedda filmen: fast 5
Senaste impulsköp: oj, don't know
Bästa promenad: när man har någon att promenera med !
Favoritgata: öh ingen aning ?
Favoritgalleri: typ i täby, tycker om den gallerian :)
Här bjuder jag mamma på middag: thai :)
Fikar gärna på: vetehatten
Bästa lunchställe: sofias kök tror jag
Favoritgrönsak: brocolli
Favoritfärg: svart,vitt,rosa
Favoritmärke: har nog inget favvo märke precis
Favoritdjur: hund
Bil: mercedes benz
Favvoskor: har många favvoskor, just nu mina nya vita tyg björnborg
Motionerar: promenader.
Det dyraste jag köpt: oj, svår fråga. jag har ingen aning !
Bästa fyllekäket: pizza !
Dansar helst till: är inte så mycket för att dansa, och när jag väl dansar så är de väl vanligt party musik
Bästa romanen: ingen aning 
Favoritprodukt på Apoteket: svår fråga
Bästa förfestmusiken: party musik
Reser helst till: utlandet, jätte längesen jag varit utomlands
Älsklingsljud: magnus egna ringsignal som han har på min telefon
Mitt sämsta köp nånsin: vet ej
Är du bekymrad över något just nu: tror ej de 
Favoritland förutom sverige? längesen jag varit utomlands så jag minns knappt de, men jag tror thailand
Längtar efter: barn
Gillar Allsång på Skansen? kul o kolla ibland, beroende vilka artister
Senast lästa papperstidning: någon skvallertidning jag köpte igår
Senaste telefonsamtal: sofie
Haft sex me någon av ditt egna kön? nope
Kär: ah :) 
Varit i Polen? Nej
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 29
Vill du ha / har du barn? jaaaaaa !
Hur många resväskor äger du? ingen helt ärligt, fan måste inskaffa en !
Tittade du på tecknat när du var liten? vem gjorde inte de ? 
Vad var den senaste musik du lyssnade på? britney spears - criminal
Vad är det bästa med dig? jag är en god lyssnare
Vad är det näst bästa med dig? att jag är en bra vän, tror jag ?
Vad är det sämsta med dig? jag är så jäkla dålig på att höra av mig ibland
Hur var du som barn? jag vet inte faktiskt, de måste jag fråga ! 
Har du bra kontakt med din familj? apselut
När hånglade du med en man första gången? gick nog i 4an 
Har du varit kär? yeis
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? 2 år och 6 månader ungefär 
Hur stora fötter har du? 39-40
Hur ofta filar du dem? alldeles för sällan, men de händer
När var du riktigt full senast? luleå kalaset
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? luleå kalaset
När dansade du senast? öh. minns inte 
Följer du någon Tv-serie? desperate housewives
Vad gjorde du nyårsafton 1999?  då hade jag precis fyllt 8, så jag gissar att jag hängde med familjen
Vilken roll hade du i skolan? jag hade nog inte speciell roll, jag var den starke av tjejgänget. typ så
Boxers, briefs eller tanga? boxers är jäkla skönt
Vart vill du åka på storstadssemester? Göteborg 
Vart vill du åka på solsemester? Thailand 
Vill du gifta dig? jajemen
Vill du ha barn? nåjo
Hur långa ögonfransar har du? för korta
Brukar du bada på sommaren? de är jäkla längesen jag badat, inte en enda gång i sommar
Älskar du alla former av sport? nej
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? mix megapol.
Är du med i någon fackförening? jo
Gillar du parmesan? aldrig smakat, tror jag
Har du gjort något kriminellt? ja
Knarkar du? nej
Vad heter din bästis? sofie lundbäck ! 
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? hoppar upp, käkar frulle, klär på mig och fixar mig lite smått.
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? sover så länge jag kan, sen myser med frulle framför tvn
Vad är det sista du gör innan du somnar? Ställer alarmet
Vad äter du oftast till lunch? olika
När åt du kött senast? idag, firre !
När hiv-testade du dig senast? aldrig gjort de
Sopsorterar du flitigt? försöker
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? jobbar jag så blir de kanske 3, är jag hemma dricker jag aldrig kaffe
Har du några allergier/handikapp?
allergisk mot damm,pollen,citrusfrukter.
När besökte du ett gym senast? hatar gym, så de är ett tag sen
Äger du en cykel? nä
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött och less
Favoritgodis: choklad, alltid
Är det nåt du absolut inte äter: surströmming kanske
Musik just nu: inget
Vad sa du senast: vi hörs imorgon, godnatt
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hm .. 
Sommarplaner: sommaren är slut, inte riktigt hunnit planera nästa sommar. förmodligen resa någonstans
Fisk eller badkruka: Både och, badar ju så sällan
Hur många kuddar sover du med: 2, 4 om inte magnus är hemma :)
Favoritväder: soligt och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: magnus, snus och en flotte hem
Spelar du nåt instrument: no
Morgon- eller nattmänniska:  inget av de
Sparare eller slösare: blivit grym på att spara pengar, så både och :) 
Vem är viktigast för dig: familjen, vännerna, pojkvännen
Bästa film: finns många bra, just nu jägarna 2 
Tror på liv på andra planeter: jag tror de, faktiskt
Kommer du ihåg din första kärlek: jo
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: nä men bi
Tror du på mirakel: jo
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två tror jag..
Bio eller promenad: beror på
Är du kittlig: Ibland :)
Snarkar du?:
Rädd för insekter? nä, beror på vad för insekter
Äckligaste insekten: finns många vidriga.
Största svaghet: svårt att säga nej, de är väl en svaghet ? 
Det här är jag bra på: lyssna, finnas där för dom som behöver, prata för mycket osv.
Bästa bok? finns såå många bra
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!
Vad vill du jobba som? jag vill jobba med människor, helst vill jag nångång i framtiden bli barnmorska, men de orkar jag inte med just nu. så jag ska börja med undersköterske utbildning till hösten mest troligt.
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok?
Har du nån flickvän/pojkvän? Pojkvän ♥
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? 14 tatueringar o 6 hål jag inte föddes med :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat, är tyvärr dålig på att hålla de fint
Gungar du på stolen?.. ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? joo
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
Hur är din drömtjej/kille? en omtänksam o snäll kille som bryr sig och älskar mig för den jag, just like my ♥.
Hur många syskon har du? en bror
Vad är du mest rädd för? ensamhet
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten?
Gillar du att sjunga? suger på de, men jag sjunger ofta
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? industri, fråga inte varför. de vi höll på med där är jag inte ett dugg intresserad av.
Anser du att du är stark? för att vara tjej, ja
Brukar du sola? Japp
Vad gör du om du får hicka? håller andan och sväljer 3 gånger
Kaffe, te eller inget? kaffe och te
Har du en besatthet? njae 

Tio första
- Första bästa kompis:
erica
- Första bil: har ingen helt egen bil ännu, men magnus 240 kanske räknas :)
- Första kärlek: typ anton när jag gick i 4an
- Första husdjur: guldfirre
- Första semester: turkiet när jag var pytteliten
- Första jobb: inom äldreomsorgen och psykiatrin
- Första köpta skiva: kommer inte ihåg, aqua säkert. hehe
- Första piercing: öronen ? annars hålet i läppen
- Första konsert: marcoolio. yee

Nio sista
- Sista alkoholdrycken:
vin elr cider
- Sista bilfärden: hit till jobbet
- Sista filmen du såg: fast 5
- Sista ringda telefonsamtal: sofie
- Sista bubbelbadet: long time a go
- Sista spelade CD: någon gammal fjortis cd jag lyssnade på hemma
- Sista kyss: mange
- Sista gången du grät: när farfar dog i söndags
- Sista måltiden: 2 mackor

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
 ah
- Blivit arresterad:
- Blivit kär vid första ögonkastet: nä inte direkt första, andra kanske ;)
- Varit på tv: jo
- Fått ditt hjärta krossat: japp
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: de kanske har hänt, jag minns inte
- Haft ett one night stand: ja
- Busringt till någon: jo

sju saker du har på dig
- 1.
leggings
- 2. linne
- 3. kofta
- 4. Strumpor
- 5. trosor
- 6.  bh
- 7.  ringar

sex saker du har gjort i dag
- 1.
jobbar
- 2. sovit
- 3. suttit vid datorn
- 4. ätit middag hos pappa
- 5. pratat i telefon
- 6. kört bil

Fem favoritsaker
- 1.
Datorn
- 2. Min mobiltelefon
- 3. Magnus, men han kanske inte är någon sak :)
- 4. snus
- 5. tvn

Tre val

- Tacos eller pizza: tacos
- Öl eller vin: Öl
- Idol eller Let´s Dance: idol !

Två saker att göra innan du dör
- 1. gifta mig & skaffa barn
- 2. vara till thailand

En sak du ångrar
 
- 1. att jag inte hälsade på & umgicks lika mycket med min morbror som jag borde ha gjort. idag finns han inte längre här med mig, så de kommer jag få leva med resten av mitt liv. vila i frid bästa du ♥



Kommentarer
anneli

visst är du medveten att man inte får använda ringar när man jobbar inom vården?

2011-09-16 @ 06:25:15
URL: http://mineinspiration.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0