vila i frid farfar ♥

min älskade farfar gick bort tidigt imorse, åkte dit direkt jag fick höra de. han var så fin vars han låg :') allting gick som så fort, för någon dag sen skrattade han och var jätte social. pratade för fulla muggar, och igår slutade han äta och dricka. farmor dog den 22 augusti, så lite mer än 1 år senare försvinner farfar också. de känns trist, men ändå bra eftersom att han led bara. då var de bättre att han fick somna och fara upp till farmor, för sen farmor dog har farfar blivit sämre och sämre, saknaden blev nog för stor att han tappade hoppet om livet. men han är verkligen gjord av stål, han har gått igenom en hel del. och nu ville farmor ha upp han dit, och då lämnade han allt och for. jag vet att dom lever tillsammans där uppe ♥ men jag saknar dom massor. dom stod alltid med öppna armar i skaulo när både barn och barnbarn kom dit. dom ställde alltid upp. jag vet att dom väntar på oss där uppe, med öppna armar. i våra hjärtan ni alltid kommer leva kvar, precis som ni var. ! vi syns igen, i love u ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0