17 april

idag äre tisdag vilket innebär nattjobb. börjar 9 ikväll så jag skulle försöka sova ut lite längre idag, men jag är ju så morgonpigg oftast så jag har vaknat just före halv 9. får försöka ta en vila under dagen då istället, så man orkar hålla sig vaken inatt :) idag händer väl inte destomer tror jag, inget planerat. tänkte byta sängkläder och sånt tror jag iallafall ! städade köket, hallen, toan och datarummet igår sen gav jag upp. så jag ska försöka hitta orken att städa sovrummet och tvrummet idag. så är allt rent och fint !

nä men nu ska jag iallafall kika vidare, läsa lite bloggar och sånt i vanlig ordning ;b
puss !



If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0