gäääspigt

fan vad sur jag blir ! försöker mig på den här jävla ssg skiten som jag måste göra. men de är ju sjukt svårt och jag fattar ingenting ! usch för såna här tråkiga utbildningar. blir så less !

från de ena till de tredje så är jag inne på andra natten. sov cirkus 4 timmar imorse när jag kom hem, och vilade ungefär 1 timme nu på kvällen. känner mig ganska trött så imorgon ska jag försöka sova längre. men jag kan inte sova under dagarna länge, även fast jag jobbat. skit störande ! 

har varit på ranten hela dagen idag. först på bästaste jobbet och druckit kaffe, sen käkat, sen till therese och druckit kaffe och jag har myst med eliazen ♥ han och jag myste på där i soffan och sen for vi vidare till mamma och hälsade på innan vi for hem. nu ska jag försöka hitta någon rolig blogg att fördriva min tid med. see you ! 


Kommentarer
anna sofia norman

Jag har gjort ssg några gånger, bara du läser igenom infon innan du gör testet så ska det nog gå bra :)

2012-04-22 @ 11:05:21
URL: http://erniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0