gudmor/fadder ♥

jag har fått den finaste presenten i världen, jag ska få vara gudmor eller fadder som de heter nu för tiden till världens sötaste lilla skrutt. Eliaz Oliwer Andersson ♥ de betyder så himla mycket för mig och jag kommer göra allt för den killen ! han betyder så himla mycket för mig. jag och hans mamma Therese har varit kompisar sen barndomsben, vi har haft skit roligt hela tiden varj dag när vi var yngre. vi har varit helt galna och de är minnen som vi alltid kommer ha. att få vara fadder till hennes son är helt fantastiskt. de betyder allt !

Eliaz, du är tant evelinas lilla trollunge. jag älskar dig pojken, sååå mycket och jag kommer vara den som alltid står bakom dig, livet ut. ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0