hej hopp

kan ju säga som så att de är myyyycket roligare att jobba helgen när vi bara är vikarier. och de är fler som tycker som jag :) är ju absolut inget fel på ordinarie för alla är ju jätte snälla och söta, men när vi bara är vikarier känns de som mycket roligare. vi har skit kul ! så jag gråter inte för att jag fått jobba helg. jobbar ju ändå bara till 4 :) och imorgon är sista dan ;b

nu har jag kommit hem precis, varit hos mamma och kollat när dom lagt färdigt golvet i köket och hallen. åh avis jag blev ! så snyggt :) mange har åkt och fixat lite på min bil på namek, så jag tänkte väl hoppa i duschen och sen kika en film innan de är dags för sängen.

godnatt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0