helgens bravader

inte skrivit på hela långa helgen. i fredags hade jag fullt upp att köra fyllon. ända till 2 på natten :) men de var kul ! även fast de är jobbigt att vara nykter bland fulla människor så var de faktiskt jätte roligt att hänga med massa olika. på fredag var vi hos jonas och körde lite spel, sen körde jag runt min kusin och hans polare, sen adam osv .. på lördag var de samma visa, körde lite folk men de blev en betydligt tidigare kväll då :)

imorse när jag vaknade ringde anni och bad mig köra henne till moski, vars ho hade sin bil. så jag for dit och samtidigt på en kaffe hos pappa i stugan vars även farbror conny var :) surrade lite med dom sen for jag hem till stan igen. sen har jag varit hos therese och marcus och hälsat på en sväng och sen varit hemma :)

nu tänkte jag strax hoppa i lådan och försöka sova ut lite imorgon för sen sätter en jobb vecka igång. hela veckan + helgen ! så nu säger jag godnatt. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0