låångfredag

de kommer nog bli en skojjsig dag idag. världens bästa kompis adam ska låna ut sin bil till mig så jag får chaffa runt i den, skönt :) för min är så liten och jobbig med bara 2 dörrar :/ sååå de ska bli skönt att få chaffa i en lite större bil :) ska till emelie på eftermiddan och sen ska vi åka till jonas och spela lite spel och sånt innan dom ska vidare på krogen :) kommer bli jätte kul känner jag på mig, och jag behöver de där lilla roliga. så de ska bli skönt !

nu har jag nyss vaknat, funderar på att ta en promenad om en liten stund sen får jag se. duschen och käka nått :) och kanske fara förbi mammsen innan jag far till världens bästa empo ♥ hejdå så länge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0