lite jobb

skulle vara ledig idag och baaaara mysa på. men klockan 3 ringer telefonen och jag åkte ut på jobb 6 timmar. jag klagar inte när lönen kommer men jag såg faktiskt framemot att få en lugn dag utan ärenden eller måsten, bara ligga under täcket och kolla film & sova. men icket :) jaja, kvällen gick ju fort och nu är jag hemma. ska invänta fråga olle som börjar klockan 10, samtidigt som big brother. men jag får kika bb på morgonen via datorn :)

idag har jag tänkt på min fina morbror som jag får sakna dagarna igenom. de gör ont att han inte är här och de känns fortfarande som att allt bara är en hemsk lång mardröm. jag saknar hans skratt, hans skämt och hans humor. jag saknar allt som har med honom att göra och de gör så ont i mig  att jag aldrig kommer få träffa honom igen här nere på jorden. men en vacker dag, så hoppas jag att vi ses igen. jag saknar dig så himla mycket ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0