roliga dagar

har varit fullt upptagen med att umgås med susanna sen måndag, så de har inte blivit så mycket uppdaterat ;b vi har varit till kiruna,sjöfallet och igår sprättade vi massvis med pengar i luleå ! riktigt kul har de varit faktiskt och jag har nog inte skrattat såhär på länge som jag gjort dessa dagar :) känns kul att hon spenderar sin lediga vecka här med mig, för vi har alltid så himla kul ihop ! hon är så galen så man kan inte annat än att vara galen med henne :)

ja vi var som sagt och shoppade i luleå igår. fyndade lite kläder och annat smått sen blev de en smiley piercing också. synd att den inte syns så mycket när jag ler men hon sa att den kanske går ner sig lite när dn läkt, annars får jag köpa en större ring ;) nä nu ska jag vara social med susanna. sen åka hem och laga middag ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0