sista natten :)

störande som fan att inte tv11 finns här på jobbet. jag vill ju se bb ! men jag får väl ta och kika den på datorn imorgon och tvinga min bardamies att se den med mig. så susanna, om du läser dehär så vet du vad vi har att göra imorgon kväll. big brother mys, du och jag kexet ♥

nåväl. sista natten och direkt på morgonen imorgon blåser jag till neiti och stor städar stugan med pappa och agneta ! kommer bli så rent och snyggt där. och sen åker jag hem och då har min efterlängtad kompis anlänt hit till gällivare och ska vara här en hel vecka. myspys !

nu ska jag vara social med cecilia på facebook och sen slå igång en film, tog med min bärbara dator idag för att fördriva tiden. smart ! hejdå


Kommentarer
Tony

Jag saknar dig också! :)

2012-04-23 @ 08:24:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0