sjukhusdieten

egentligen hatar jag såna här olika dieter hit och dit, men den här har jag har hört funkar och man svälter inte sig själv som vissa dieter ;p en soppa gjord på nudlar,kyckling,purjolök,paprika,morötter .. de låter kanske gott , men jag är urusel på att laga mat så nej, den smakar skit ! hur ska jag klara av att äta den ? jag får äta soppa och frukt idag. bara de ! så jag kommer nog leva på frukten så mycket som möjligt. fast försöka äta lite av soppan iallafall. men uscha ! imorn är de soppa och grönsaker som gäller. ja, så vi får se hur den här veckan kommer gå :) jag har bestämt att jag ska gå ner i vikt iallafall. så jag skiter i om soppan smakar äckligt. den ska ner ändå !! :)

idag åkte jag på jobb, 12.45 - 21.15 ! nice med pengar. fast dom får jag ju i slutet på maj först, men ändå :) då blir de att beställa kläder till sommaren ;p så ska försöka jobba så mycket som möjligt. nä men nu ska jag pussa på mange som börjar först klockan 11. hejrå :)


Kommentarer
alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-04-02 @ 14:26:55
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Anonym

Jag kör på den och jag lovar den är svin bra! (:

2012-04-02 @ 18:18:03
Gabbi

Jag kör på den och jag lovar den är svin bra! (:

2012-04-02 @ 18:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0