tisdag 3 april !

jo men att, idag är de tisdag. har gått ner 0,5 kilo sen igår. haha woow :) men de går ju framåt iallafall, hellre de än upp 0,5 om man säger så =) ska bli riiiiktigt kul att se hur den här dieten funkar i slutet på veckan ;)

jobbade till 21.15 igår, gick faktiskt bra och jag var inte speciellt trött när jag kom hem :) så jag käkade min dundersoppa och sen kikade jag big brother, som ni kanske läste i inlägget jag skrev igår kväll. hehe :) sen duschade jag och gick och la mig. skönt ;b

idag får jag se vad som händer och sker. ska försöka mig ut på en promenad iallafall :) men nu ska jag gå och värma lite "mat" om man kan kalla de för mat. gissa om jag är sötsugen :( men de går väl över. hejrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0