välkommen ledighet

hörde några rykten om att gina tricot ska komma hit till lilla gällivare, jag hoppas de är sant för utbudet här är ju inte de bästa om man säger så. lindex och kappahl ungefär, och jive. jive är väl den enda vettiga affären med snygga kläder. så ja tack ! gina tricot är mer än välkommen för där köper jag alltid mina kläder. deras linnen är ju så bra och billiga dessutom. så nu slipper man ju beställa iallafall. grymt !

har iallafall jobbat idag. imorgon är jag ledig och de ska bli grymt skönt faktiskt ! få sova ut och sen städa .. ser förjävligt ut här som vanligt. jag hoppas att städning blir roligare med åldern, för just nu är jag jääävligt lat och jag hatar att städa. fast jag älskar när de är rent och fint så ids jag inte hålla efter, och de suger. blir så arg på mig själv;b

nu har jag precis kommit hem, varit och handlat lite mat för veckan och nu tror jag att de blir ryggläge i soffan heeeela kvällen :) så godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0