vilken piss morgon

har jobbat natt och somnade vid 8 tiden, käkade frulle innan jag la mig och har sovit till nu. är ganska så trött ännu men de får bli en tidig kväll istället, ska med susanna till farbror doktorn vid 1 tiden och måste duscha.

har sökt jobb som taxi chaufför för någon vecka sen. jag ville testa på de för jag älskar att köra bil och framförallt träffa nya människor. bara liksom och se om de var något för mig. så dom ringde imorse och sa att dom gillade mitt cv och frågade när jag fyllde 21. och jag som är född sist på jävla äckel året blir ju inte 21 förrän näästa december. man måste tydligen vara 21 för att gå den där utbildningen (man behövde inte ens kortet,bara en utbildning)
så jag säger bara fuck my life .. hon sa att de var jätte synd och att jag får höra av mig direkt jag börjar närma mig 21 om jag fortfarande var intresserad då. de suger jävla neger jävla kuk att fylla år så jävla sent. satan !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0