vinter jävel

ren jävla vinter ute igen, jag som började få mysiga vår och sommarkänslor ! så börjar de vräka ner snö.
hallå solen, kom tillbaka !

igår jobbade jag, var jätte trött när jag vaknade men blev ändå ganska så pigg fort. jobbade till 2, sen for jag och handlade och lagade käk ! gick och skulle vila halv 6, ställde klockan på halv 7, men ni tror jag vaknat ? har brassat på till halv 6 imorse ! 12 långa timmars sömn, man kan då säga att jag är uvilad. ångesten kändes dock stor att jag missat desperate housewives, så tänkte kika den när jag kommer hem. jobbar idag och imorgon också. + hela helgen. pengar blir de ju om inte annats, fast helgen hade jag faktiskt kunnat skippa !

nä nu ska jag snart gå och sopa av bilen, sen gasa på jobbet. hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0