barnmorske besök :)

ja tony min vän, du har rätt.
men jag blir så jävla irriterad när folk jämt ska klaga. dom blir nog aldrig nöjda så skit samma ;b
 


 
idag har jag varit till barnmorskan. tog urinprov,blodprover och ett stick i fingret och kollade sockret :) allt var bra iallafall och jag fick även en ny tid i vecka 20 först, och även en tid för ultraljud. wiii ! nu har man nått att längta till. 24 oktober dock, men de går fort ;) idag går jag in i vecka 11. så de är ungefär exakt två månader till ultraljudet men tiden springer iväg förhoppningsvis ;p ååh vad spännande ! magnus var också med, bra att han också får all info. sen fick vi med papper och en till bok. känns som att de är på riktigt allting nu. längtar till lill*n kommer.
 
barnmorskan berättade att de är olika beroende på vem de är som gör ultraljudet, om dom berättar könet eller inte. vissa berättar inte ens om man frågar och sen behöver de ändå inte stämma alla gånger de dom säger. för de kan vara svårt att se. oftast är de ju rätt, men de kan ju bli fel så man får väl se. egentligen spelar de ingen roll för mig om dom säger eller inte, är bara de att jag är sååå nyfiken :) men de kan ju som sagt bli fel också, så man ska nog inte ha för höga förhoppningar ändå och köpa massa rosa och sånt ifall dom säger att de blir en tjej ;b jaja vi får se !
jag tror på en tjej, eller egentligen vet jag inte ?! har en sån känsla iallafall. alla förutom pappa tror på kille.
 
vad tror ni ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0