fullt upp

kan lugnt säga att jag legat i idag, klivit upp halv 9 och fixat mig. sen for jag iväg på ahlsell och hälsade på mamma som börjat igen efter semestern. typiskt att hon ska börja när jag slutar ! hon hade gärna fått vara ledig en vecka till så hade vi kunnat mysa på och hinna umgås lite. iallafall så for jag sen på arbets och hämtade lite papper, sen vidare på stan och köpte en present åt magnus som fyller år imorgon ♥ brassade sen hem, la mig och vilade en stund och nu håller jag på att stor städa. kan ju säga att jag gjort roligare saker än att städa, men de måste göras. och imorgon kommer de nog massa folk hit, då vill man ju ha lite fint iallafall ;b
 
nu tänkte jag fortsätta innan jag blir alldeles för lat. hörs ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0