ledig dag !

idag är jag ledig ! underbart. synd att jag är trött i vanlig ordning, men idag får de inte latas till. måste få något gjort här. en vända ner till förrådet hade jag behövt, lite lådor som ska upp hit. känner mig så jävla lat så de är sjukt ! hur ska de här sluta .. kommer aldrig få något gjort. när man är 2 så är de väl helt okej, man kan göra varsin sak så gåre hur lätt som helst ;b men mange jobbar så nu måste jag dona på här själv om de ska hända nått. blää !
 
har iallafall käkat frulle nu, en smörgås och apelsinjuice. sen lyxade jag till de med jordgubbar och grädde !
nu ska jag lyfta min röv ner till förrådet och sen dona på. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0