lördag - luleå

igår blåste vi till luleå över dagen för att shoppa. kan ju säga er att jag inte köpte ett skit inne i stan. drog på storheden och hittade ett par leggings och en tröja på hm. sen vare ju rusta och sånt man hittade grejjor på ;b var faktiskt inte sugen att shoppa så jag ångrar lite att vi åkte dit alls. och sen när jag kom dit, och nästan hela vägen dit också så mådde jag fruktansvärt illa. hemskt ! var ju så himla fint väder så de var inte så roligt att sitta i en bil nästan heeela dagen. då hade vi kunnat fara och fiska istället eller nått ;b jaja ..
 
nu har min man åkt till byn och jag vet inte vad jag ska roa mig med. föra lite saker ner till förrådet kanske och sen bara ta de jäävligt lugnt :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0