pinsamt ?

haha måste få skratta igen. de var så himla kul att kolla på alla icke myndiga som stod utanför öltältet igår och verkligen försökte komma in. vissa försökte smita in men lyckades inte så bra ;) sen väntade dom tills en ny vakt skulle komma, så testade dom igen. åh inse att ni är för små ! dog lite när jag såg hur små och ensamma dom såg ut att vara. när man testar flera gånger och sen bli nekad gång på gång så blir de bara pinsamt till slut !
 

från de ena till de tredje så går jag in i vecka 11 nästa vecka :) känner att detta illamåendet börjar avta. tack gud för de ! liite illamående hade jag igår, men inte alls som förut. wiho. fast nu ska vi inte ta ut glädjen i förväg. de vänder kanske och blir ännu värre ! men de är faktiskt jätte skönt. har iallafall inset att fet mat är bara att skippa. blir svin dålig av de, mår illa av bara lukten nästan. tur är väl de så trycker man inte i sig sånt ;) 
nä nu avrundar jag igen. hörs sen ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0