preggo ? ;)

kul att alla skriver "gravid?" när jag berättar om mina hemska dagar med illamåendet som min närmsta kompis. kan väl släppa bomben då och säga ja, de är jag och de är underbart. förutom att spy då. är egentligen ingen sån som bryr mig speciellt mycket vilka som vet de, och ingen som är så brydd i att vänta med att berätta. de är redan en hel del som vet de, så why not liksom ? nångång ska de ju ut så nu vet ni de. myspysigt !
 
sitter hos mamma nu, magnus drog till pappa och fiskade. dom skulle åka båt och jag är hundvakt hos mamma så jag kunde inte följa, dom hade ju klarat sig själv ett par timmar men ändå ;b tänkte att jag stannar hemma. nu tänkte jag kika vidare här, försöka klura ut vad jag ska köpa åt min man när han fyller år 21 aug :) inte lätt !
puss 


Kommentarer
Madde E

Va roligt när är den lill* beräknad ??

2012-08-10 @ 20:59:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0