sociala paret

jag och mange sitter med varsin dator här i soffan, och tvn babblandes i bakrunden. väntar att klockan ska bli 9 så jag får kolla ensam mamma söker :) vi har haft soffhäng i några timmar nu och jag älskar att göra ingenting med honom  så himla skönt ♥ känner dock att en liiiten godis bit inte hade suttit fel, men jag är nog för lat för att pallra mig till ok och köpa nått. så de får vara :) 
 
idag har jag varit med lillebror till skolan, han börjar 4an och alltså mellanstadiet. åh jag känner mig gammal nu när han är så stor. 10 år fyller skitungen om 3 månader. de gick bra iallafall, sen for jag hem och slöade i soffan en stund. har inte hänt destomer idag faktiskt, en riktigt slöar dag. men what to do i detta väder ? regnet öser ju bara ner. mysigt men samtidigt tråkigt. nä nu stänger jag ner. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0