tärendö levererade :)

tärendö var oväntat kul igår faktiskt :) började med att vi for häifrån vid 6 halv 7 tiden, åkte till elins stuga och satt där med elin, jb och jonas + sofie och emelie då :)  dom spelade lite ölspel , vi satt och surrade och vid 10 tiden for vi mot holmen. jag trodde att jag skulle börja frysa och ha svin tråkigt. men tvärtom. jag frös inte ett dugg och jag hade kul :) träffade massvis med folk som man inte sett på år och dar. så de var helt okej ! :) vi var hem kring 3 tiden på natten, körde hem emelie, sofie och sist jimmy som åkte med oss hem från byn. sen somnade jag så sött efter klockan 3. har sovit jätte bra men på morgonen kändes de som att jag supit igår. fet bakis ! fattar inte hur de kan bli så när man varit spiknykter. nä huvva.. 
 
nu ska jag bara slöa här i soffan resten av dagen hade jag tänkt. i hopp om att min fina kommer hem från byn idag ♥ mår illa och känner inte för att jag göra ett skit. uusch. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0