12-12-12

jag ville gifta mig idag, men de blidde inte så. har alltid sagt att jag vill de ;b men jaja. de sket sig. 
 
igår jobbade jag kväll och de var skita kul. som vanligt, gillar mina ica tjejer så himla mycket ! de är alltid så kul att jobba med de där gänget. klagar inte ! idag är de julfest med kommunen, börjar klockan 7 så ska väl dit med grönis gänget ;b hoppas dom bjuder på god mat ! är ju någon buffé och inte julmat, men de är ju bra ändå. ska ju trots allt på julbord på fredag ;p de räcker. sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag annars, plugga lite för imorgon klockan 8 ska jag göra prov ! gosch vad nervös jag börjar bli, men de känns som att de kommer gå bra. så vi får hoppas, men inte hoppas för mycket för då blir man bara besviken ;p 
 
jag är hungrig som fan också, de finns ju lite mat men inget jag är sugen på. och magnus sover ännu så kan inte dra med han på stan och trycka en macka heller. inte för att jag har råd egentligen, eller jo, men de känns onödigt att slösa. jaja nog om de. nu ska jag lägga in mercan på blocket, med en fet tår i ögat. min pärla !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0