20 vintrar

ja idag fyller jag år. känns helt okej men jag vet inte, känns ju inte lika roligt som de hade känts ifall jag inte var gravid om man säger så. men skruttis slår ju allt annat, så de är lugnt ändå. men de hade varit gaaaaaalet kul att fara på galejj med mina vänner idag. men de får vi ta nästa år nångång ;b de blir nog bra !
 
är vaken redan, eller redan klockan 7. höll på att pissa på mig och bejbis var alldeles för morgonpigg som vanligt, så jag fick gott och väl stiga upp. men de går bra de med, sova hinner man ju göra i graven ! idag är jag även barnvakt, mamma har åkt till boden på julbord så jag ska vara med snorki till imorgon. får se vad vi hittar på !
 
nä nu ska jag käka nått. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0