3e advent :)

godmorgon ! eller jag har vaknat vid halv 10 så de är ett litet tag sen :) igår jobbade jag, foglossningen har blivit 3 gånger värre så de var inte sådär jätte roligt. de gick bra när jag satt ner. men när jag gick och stod upp så höll jag på dö vad ont de gjorde ! men annars var de kul, som alltid med ica brudarna :) 
 
slutade 9 så då for vi till mamma och fikade lite, och sen drog vi hem och somnade vid 12 tiden kanske. magnus har farit och jobbat några timmar idag, ingen aning om när han kommer hem. annars vet jag inte vad jag ska göra riktigt. ta de lugnt mest. har så himla ont, så jag sitter bra här i soffan :) nu ska jag iallafall fortsätta kika runt ;b 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0