5 december

maten på olles var riktigt god faktiskt. de blir verkligen fler måltider där, synd att sån mat är så dyr. men jag tänkte iallafall ta med mitt hjärta nångång dit innan bebban kommer. på mys middag, bara jag och han ! får bli efter nyår. 
 
idag är de onsdag, 2 dagar till helg. förstår inte vars veckorna försvinner. tiden går så sjukt fort, ändå jobbar jag inget just nu. och de är ganska surt. vill verkligen jobba, så jag hoppas att jag får några pass iallafall. men vad ska man göra ;p 
 
imorgon ska vi till familjerätten iallafall. magnus ska skriva på faderskaps beviset och samtidigt ska vi skriva gemensam vårdnad. trodde de blev automatiskt de, men tydligen inte. jag har ensam vårdnad och eftersom att vi inte är gift så har inte barnet någon pappa. haha , sjukt de låter. jaja de är planen imorgon. men nu ska jag göra nått annat. börjar bli uttråkad faktiskt ! hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0